Брендбук — замовити розробку фірмового стилю | Ціна

Author: Анатолий Ситников

  • Фірмовий стиль від студії №1 в Україні
  • Отримайте 2 варіанти кожного елемента
  • Розробка під Вашу нішу бізнесу
  • Логотип, фірмовий шрифт — що завгодно
  • Розробка макетів у векторному форматі
  • Зробимо брендбук будь-якої складності
  • Отримайте ціну і пропозицію на Email ↓
Найкраща ціна! БРЕНДБУК
ВІД $529
Отримайте крутий і правильний брендбук!

Вартість стилю529$1329$2229$
Логотип (3 варіанти)
Підбір фірмової палітри
Підбір фірмового шрифту
Візитка
Бланк
Конверт
Папка

Кружка та бейдж

Шаблон презентації
Правила використання стилю
Бейсболка + футболка + толстовка
Легковий автомобіль + мікроавтобус
Оформлення дизайну соц. мереж

Заповніть форму  — отримаєте точну ціну:

8000 characters left
Якщо у Вас є технічне завдання - прикріпіть (формати: docx, odt, txt, pdf, zip, doc, rtf):
Add files

З 2013 року допомагаємо розвивати бізнес в інтернеті: нас рекомендують друзям!

Брендбук — замовити розробку фірмового стилю

Метою нашої замітки є детальний огляд такого поняття як брендбук, і розповідь про те, що з ним пов'язано. Торкнемося теми грамотного його використання і розробки для фірми.

Стаття структурована і підпорядковується наведеним нижче планом.

План

  1. Визначення поняття брендбуку.
  2. Обгрунтування необхідності використання брендбуку фірмами.
  3. Які знання важливі для правильної розробки брендбуку?
  4. Складові.
  5. Дизайн.
  6. Як складати
  7. Приклади брендбуків, які довели свою ефективність.
  8. Як застосовувати брендбук.

Визначення поняття брендбуку

Зараз таким словом як «брендбук» прийнято називати документ з офіційними повноваженнями, що містить стандарти візуального стилю вашої компанії.

Документ оригінальний і унікальний, не може бути другого такого ж брендбуку.

Фірми можуть застосовувати різну стратегію:

  • перші розробляють докладний опис, в яке вкладають всю інформацію про бренд, умови роботи з іншими організаціями та користувачами і так далі.
  • Другі - акцентують увагу на дизайні.

Як правило, на самому початку функціонування компанії, потрібно визначити важливість брендбуку для її якісної роботи. Тоді ж варто скласти список основних завдань, зазначених в текстовому документі.

Обгрунтування необхідності використання брендбуку фірмами

Коли компанія, починаючи свою діяльність, не дотримавшись особливих правил, то будь-який фахівець (художник, дизайнер), залучений вами, буде орієнтуватися на свій смак і реалізовувати свої ідеї.

В цьому немає нічого поганого, але для загальної стратегії фірми, це досить небезпечно, так як буде супроводжуватися поганим поданням бренду на ринку.

Дуже складно застосовуючи різні дизайнерські й маркетингові стратегії, переконати партнерів і клієнтів в своїй силі і стійкості. Для повноцінного розвитку компанії, необхідно дотримуватися однієї лінії.

Тільки в тому випадку, якщо ви можете бути одноманітними і стабільними, ви з успіхом вирішите проблему залучення клієнтів, а також організацій бажаючих співпраці.

Маючи на руках ретельно пророблений брендбук, який буде виконувати роль керівництва і детального опису фірмового напрямки в стилі і дизайні, ви завжди зможете як навчити нових працівників, так і переконати в стабільності - фірми-партнери.

В цьому випадку не втрачається час на орієнтацію новачків в роботі і їм буде набагато легше зрозуміти дизайнерську і маркетингову стратегію компанії.

Вам, як керівнику, це суттєво полегшить життя, враховуючи, що не потрібно буде проводити «роботу над помилками», постійно навчати людей, розповідаючи безперестанку про фірмовому стилі.

В цілому, добре складений, ретельно продуманий брендбук може допомогти вам у розвитку компанії і сильно заощадить час, сили і фінанси. Крім того, він з легкістю забезпечить захист від неприємних ситуацій, коли щось було зроблено помилково.

Які знання важливі для правильної розробки брендбуку?

Щоб красиво і стилістично, а також логічно вірно скласти макет брендбуку, слід перш за все виходити з правила золотої середини. Врахуйте, що є певні норми складання, давайте їх розглянемо:

  • Не потрібно впроваджувати занадто строгі правила, вони будуть сильно обмежувати політ фантазії ваших працівників, і від цього може постраждати компанія. Не варто гальмувати розвиток співробітників.
  • Не обмежуйте креативність ідей і людей. Дайте їм можливість придумати щось особливе.
  • Одночасно норми повинні бути прописані чітко і ясно.
  • Подвійне тлумачення — зло для таких документів.
  • Складати брендбук і розробляти фірмовий стиль повинен фахівець, а це не завжди керівник компанії.
  • Кращий результат виходить після роботи команди, а начальству залишається тільки схвалити проект і внести свої правки.
  • «Навчіть» своїх дизайнерів, маркетологів, копірайтерів та програмістів працювати спільно і в одному напрямку.
  • Ідеально, щоб цей документ розробляли співробітники спеціального відділу, що займається брендингом.

Слід сказати пару слів по координації роботи. Найкраще, коли цим буде займатися фахівець, що відмінно знає тонкощі фірмового стилю, і крім того має досить повноважень для прийняття важливих рішень.

Потрібно обов'язково ознайомити всіх співробітників компанії з брендбуком, тоді робота фірми буде набагато продуктивнішою. Люди працюють набагато краще, коли чітко можуть орієнтуватися на кінцевий результат.

Якщо ви берете в штат нового співробітника, потрібно обов'язково ознайомити людину з цим документом. Згодом, це вирішить багато проблем в роботі.

Складові

Регламентує особливості вашого бренду документ-керівництво має свої конструктивні особливості. Як відомо, не може бути двох ідентичних брендбуків.

Зазвичай кожна окрема фірма, розробляє свої власні правила і вже відповідно до них реалізує стратегію роботи. Вони пишуться по цінностям, завданням, бізнес-моделям, орієнтації на користувача і так далі.

Як правило, в звичайному керівництві є в наявності три основні розділу.

  1. Частина, в якій детально описуються дані про місію, цінності і цільової аудиторії. Опис краще складати лаконічно з розрахунком на перспективу.
  2. Опис самої фірми. Те як компанія працює, який її штат та інше.
  3. Частина, в якій детально викладається опис роботи фірми. Наприклад, тут можна більш розгорнуто викласти бізнес-план. Багато організацій не вважають за потрібне складати такий розділ, так як він повторює інші документи.

В цілому, займаючись розробкою брендбук можна діяти за планом, який буде для вас найбільш прийнятний, і в якому ви зможете максимально розкрити цілі, ідеї, завдання.

Дизайн

Напевно, немає людини, якій би потрібно було пояснювати значення фірмового стилю. Грубо кажучи, він може складатися з:

  • Основна кольорова гама - продумайте які кольори і в якій комбінації варто використовувати.
  • Товарний знак - де і як можна використовувати, в якому кольорі, що повинен позначати.
  • Слогани - чіткі і яскраві, вони повинні бути ще й грамотно використані.
  • Варто як слід продумати логотип - розміри і пропорції, лінії, в яких варіаціях, колірна гамма.
  • Шрифти також важливо підбирати правильно відповідно до напряму компанії, а також особливостей використання (в заголовку, слогані, рекламної продукції та ін.)
  • Фотоматеріали - продумайте які вимоги до фотографій ви будете висувати, яким повинен бути фотосет і т.д.
  • Інші графічні об'єкти - дизайн брендбуку повинен бути максимально однаковим, навіть різна «дрібнота», тобто патерни, текстури та інше, повинні виконуватися в одному стилі.

Крім загального напрямку в дизайні, слід поговорити і про правила взаємодії. Вони зазвичай складаються з таких головних елементів:

  • Мова - продумайте, якими мовами буде представлений ваш продукт.
  • Читаність - важливо щоб тексти і слогани були прості і зрозумілі.
  • Манера подачі матеріалу і спілкування - стримана, серйозна, ділова, позитивна і так далі.
  • Форматування і граматика - тонкощі написання тексту, абревіатури, акроніми, назви і так далі.
  • Загальний стиль - офіційний, технічний, науковий та інше.
  • Параметри блогу - складіть заздалегідь головні вимоги до постів, які будете представляти публіці.
  • Особливості написання електронних листів - впізнавана електронний підпис, особлива конструкція, стиль викладу та інше.
  • Орієнтування на соціальні мережі - як ви будете представлені в соц.сетях і яких саме. Час розміщення постів, їх стиль, головний напрямок, використання смайлів, малюнків та інше.

Все це в симбіозі і утворює оригінальний і впізнаваний фірмовий стиль вашої компанії.

Як складати?

Щоб розробити якісний брендбук, вам обов'язково потрібно фахівець. Крім того, навіть вже готовий макет цього документа, слід обговорити з різними людьми і краще тими, хто розуміє тонкощі цієї роботи.

Обсудите с дизайнером и маркетологом, проверьте насколько совпадают ваши стратегии развития и видение оформления.

Попросіть фахівця показати вам ті роботи, які йому подобаються, і обговоріть, чому саме. Можливо, в такій бесіді проявляться якісь особливості і нові ідеї, які вам захочеться реалізувати в брендбуці.

Якщо фахівець наводить як приклад кілька варіантів, спробуйте обговорити їх детально, виділяючи тільки найцікавіші і креативні моменти.

Ці дії допоможуть вам зрозуміти, як фахівець дизайнер бачить подальшу роботу компанії, її розвиток, творчі особливості та інше. Також ви визначите як йому представляється майбутній брендбук.

Можуть бути суперечки з приводу текстів і шрифтів, кольорів і логотипів - зазвичай під час таких дискусій і народжуються кращі ідеї.

Є один важливий момент, про який ми повинні сказати - документ повинен бути дуже простим і за змістом і за формою. Він повинен бути легкий для сприйняття і красивим візуально.

Якщо є можливість проконсультуйтеся з іншими фахівцями. Ваш брендбук - це відображення стратегії і креативності вашої компанії, напрямок її творчого розвитку, а не те, що подобається саме вам.

Важливо пам'ятати, що «поспіх потрібна при ловлі бліх», але ніяк не при складанні такого важливого документа. Обміркуйте все як слід, заручитися підтримкою співробітників і фахівців.

Приклади брендбуків, які довели свою ефективність

Ми не будемо в статті зараз описувати брендбук з високою ефективністю. Ви можете самостійно переглянути кращі варіанти в мережі інтернет. Як ми вже писали - вони всі різні і не схожі один на інший.

Думаємо в цьому і секрет найбільш успішних проектів - оригінальність, неповторність і креативність.

Як застосовувати брендбук.

У багатьох великих, популярних компаніях прийнято давати на прочитання і вивчення свої брендбук. Таким чином, вони зберігають свою ідентичність і унікальність.

Хоча більша частина таких документів все-таки призначена для внутрішнього користування і за стіни компанії «не виходить».

Припустимо, ви розробили і записали норми застосування вашого брендового стилю. Однак, це ще тільки вершина айсберга колосальної завдання, яка покладена на брендбук.

У цьому документі не буде ніякого сенсу, якщо він буде лежати без діла, як і все важливе - він повинен працювати.

Перше, що потрібно зробити - це розповісти працівникам про існування такого документа.

Друге - буде ідеальним варіантом, якщо з брендбуком ознайомляться всі ваші співробітники, не тільки ті, хто матиме до нього відношення, а все - від секретаря до заступника директора з фінансів.

Навіть якщо працівник не працює з цим документом, то знаючи напрямок компанії, він зможе помітити помилку, прорахунок та інше.

Далі призначте працівника, який буде відповідати за дотримання норм, викладених в брендбуці. Найкраще якщо раніше ця особистість брала участь у створенні цього посібника.

Проведіть опитування серед співробітників, на тему - які складнощі виникли в їх роботі через необхідність дотримання прописаних правил.

В цілому, слід брати до уваги, що бренди це динамічні системи і вони постійно розвиваються. Саме з цих міркувань потрібно постійно оновлювати документ.

Вартість створення брендбуку — Ціна 2021

Ціна на брендбукЦіна, грнТерміни розробки
WEB брендбук 529 $ 15-30 днів
WEB+POS брендбук 1329 $ 20-45 днів
Повний пакет 2229 $ від 30 днів

Алгоритм роботи:

  1. На першому етапі наш менеджер узгоджує з вами технічне завдання, сформується загальна концепція вимог і спільне розуміння проекту.

  2. Команда дизайнерів приступить до розробки фірмового логотипу, як основи вашого майбутнього стилю.

  3. Готовий макет узгоджується з замовником і, при необхідності, вносяться правки. Кількість поправок не обмежена.

  4. Після цього фахівці компанії «Space-Site» приступлять до подальшого опису стилю компанії.

  5. Створюється брендбук і технічна основа для формування комплексної маркетингової стратегії.

Для вас ми готові організувати не тільки своєчасне креативне виконання проекту, але ще і запропонувати демократичні ціни.

Щоб дізнатися попередню вартість створення бренд бука, рекомендуємо звернутися до нас за вказаними контактами в відповідному розділі.

Команда фахівців «Space-Site» зможе створити цікавий бренд для вашої компанії!