Дизайн корпоративного сайту — замовити дизайн корпоративного сайту

Author: Анатолий Ситников

  • Сучасний дизайн бізнес-сайту
  • Макет відповідає Вашому ТЗ
  • Можете замовити весь цикл розробки
  • Робимо прототип для демонстрації
  • Додатково брендбук компанії
  • Вирішуємо всі завдання в строк
  • Отримайте точну ціну — заповніть ↓
Найкраща ціна! ДИЗАЙН КОРПОРАТИВНИЙ
ВІД 850$
Унікальний дизайн сайту!

 Ціна за дизайн850$1300$1600$
 Продає прототип  
 Унікальний дизайн  
 Вид дизайну магазина ПК ПК + Моб ПК+Моб+Планшет
 Промальовування анімацій  
 Підбір картинок  
 Розробка логотипу  
 Розробка брендбуку +15000 грн +25000 грн +30000 грн

Заповніть форму  — отримаєте точну ціну:

8000 characters left
Якщо у Вас є технічне завдання - прикріпіть (формати: docx, odt, txt, pdf, zip, doc, rtf):
Add files

З 2013 року допомагаємо розвивати бізнес в інтернеті: нас рекомендують друзям!

Розробка дизайну корпоративного сайту

Дизайн корпоративного сайту — Створити сайт 2 в 1, який би зумів вирішувати проблеми клієнтів і співробітників компанії, не просто. Але все ж це не фантастика, і такий ресурс з величезними можливостями реалізувати все ж реально. Сучасний корпоративний сайт - це не просто «обличчя» компанії в мережі, а потужний інструмент для комерційних і некомерційних організацій, який допомагає їх розвитку і росту в онлайн просторі. Залишилося тільки розібратися, що ж таке цей корпоративний сайт і як його створити.

Що таке дизайн корпоративного сайту?

Сучасний дизайн корпоративного сайту — це презентація компанії в інтернеті. І чим якісніше вона буде, тим краще для вашої ж компанії. Основне завдання такого ресурсу, залучити не тільки клієнтів, але і партнерів. Як варіант, зміцнити вже налагоджені партнерські зв'язки. З його допомогою також вдасться розкрити переваги компанії, детально описати специфіку діяльності, послуг, товарів.

Мета ж його створення, залежить від бажань і потреб компанії. Це може стосуватися в тому числі захоплення нової ніші, виходу на міжнародний ринок.

Ще одна цінність і відмінність корпоративного сайту від будь-якого іншого - це можливість виконання ним важливих функцій. Серед них:

  • Підтримка цілодобового зв'язку з партнерами, клієнтами.
  • Файлосховище.
  • Інструмент для ведення робочого процесу з співробітниками.
  • Внутрішнє спілкування співробітників.
  • Реклама і продаж послуг або товарів компанії. Це одна з дуже ефективних рекламних майданчиків.

Основні завдання дизайну корпоративного сайту

Загалом завдання, покладені на корпоративний сайт, залежать від цілей компанії, але є основні, які затребувані практично завжди.

Створення або поліпшення іміджу компанії

На імідж компанії в цьому випадку будуть працювати елементи дизайну, інформація про саму фірму. При цьому подібний інструмент буде несподівано потужним і допоможе не тільки зміцнити позиції на ринку, але і підвищити лояльність клієнтів.

Саме через корпоративний Інфопортал вдасться просувати і популяризувати фірмовий стиль, підвищувати впізнаваність бренду. Тобто вся робота на ньому - це формування правильного сприйняття цільовою аудиторією і партнерами виходячи з бажань керівництва.

Розширення баз: клієнтської і партнерської

Цьому сприяє розміщення інформації про компанії, її роботі, різних умовах співпраці, вони можуть бути цікаві іншим компаніям. Щоб це спрацювало, потрібно розміщувати розділ з контактами, передбачити можливість зворотного зв'язку з консультантом, чат працює в он-лайн режимі.

Кожен із зазначених елементів, а чим більше їх, тим ефективніше, допомагає залучати нову цільову аудиторію, партнерів. Він же працює над зміцненням вже існуючих зв'язків.

Подача ЦА повної інформації про компанії

Специфіка корпоративного сайту в тому, що інформація, яка подається на ньому, не має ніяких обмеженою за обсягом. Особливо це стосується інформаційного контенту.

Тут дуже важливо розповісти про наступні речі:

  • Компанії.
  • Специфіці діяльності.
  • Відповісти на питання, що стосуються компанії.
  • Подати всю інформацію, яка б виключила необхідність зв'язуватися з представником компанії. Такий підхід багато відвідувачів сайту оцінять. Плюс, так вдасться скоротити навантаження на співробітників.

Власне, розділи можуть бути запропоновані в будь-якій кількості. Знову ж таки, основна мета, яка тут переслідується - подача максимально можливого обсягу інформації про компанії.

Можливі розділи:

  • Історія, досягнення, результати роботи.
  • Дані про керівництво.
  • Перелік і опис товарів, послуг, які реалізовує фірма.
  • Інформація для партнерів, яка може їм знадобитися для прийняття рішення про співпрацю.
  • Блог.

Все, що може бути цікаво цільової аудиторії, будь то клієнти або партнери.

Можливість продажу товарів, послуг

Логічно, що на корпоративному сайті буде можливість придбання товару. Правда перевантажувати саме продає інформацією не варто. Доречним виявиться розміщення інформації про актуальні акції, спецпропозиції. Така реклама виявиться дешевше, ніж якщо розміщувати її в інших місцях.

Крім цього, корпоративний сайт може включати опціональні можливості для прямих продажів. Це буде приносити прибуток компанії.

Залучення співробітників

Правильно створений сайт компанії, допоможе заощадити на послугах рекрутингових агентств, не доведеться подавати оголошення в газети. На порталі можна створити окремий розділ, що стосується працевлаштування.

Обов'язково подати інформацію:

  • Вимоги до кандидата.
  • Вигода при працевлаштуванні.
  • Можливості кар'єрного зростання.

Це істотно спростить завдання пошуку нових співробітників.

Види корпоративних сайтів

Класифікація відбувається виходячи із завдань і цілей, переслідуваних компанією.

Сайт візитка

Корпоративний сайт-візитка це найкраще рішення для молодих компаній, але таких які вже знають свою цільову аудиторію. Така сторінка стане для них стартапом. Ресурс цього виду НЕ об'ємний і включає всього кілька розділів, може бути навіть Лендінзі. В ньому є:

  • Коротка інформація про компанію.
  • Контакти.
  • Форма зворотного зв'язку.
  • Коротко про товари і послуги.
  • Запропоновано можливість завантажити прайс.

Зручність його в тому, що розвиток і збільшення його можливо поступово, у міру зростання компанії. У нього можна впроваджувати нові розділи, функції, категорії, інструментарій. Це буде приємно бачити клієнтам, які раніше відвідували ресурс - вони побачать, що компанія не стоїть на місці, а розвивається і поліпшується. Це зміцнює довіру.

Сайт-каталог

Це істотно більш об'ємний сайт, який виконує кілька ключових завдань:

  • Представляє компанію в онлайн-просторі.
  • Продає товар.
  • Генерує з відвідувача потенційного клієнта.

Обов'язковий елемент на корпоративному сайті-каталозі це об'ємна і максимально докладна інформація про товар, послуги. Необхідно передбачити можливість зв'язку з менеджером.

Зручні сайти такого виду для компаній, які не можуть виставити постійну ціну. Наприклад, займаються поставками товару, який оплачує у валюті. А курс, як відомо, постійно плаває. Також такий сайт буде актуальний для компаній, що продають товари або надають послуги на спеціальних умовах, що продають ексклюзивну продукцію під замовлення за запитами клієнтів.

Інфопортал

Уже за назвою зрозуміло, що цей ресурс покликаний надавати максимум інформації. Тут не стоїть завдання продавати, але він може навчати, надавати корисну інформацію. Мета - формування груп за інтересами, об'єднання їх на основі однієї тематики. Тут запропоновані різні тренінги, уроки, статті, навіть може бути повністю новинний сайт.

Що цікаво, навіть в таких сайтах, компанії вдається застосувати маркетингову складову. Так, при розміщенні уроків, можна запропонувати придбати повний курс.

Важливі моменти при створенні сайту компанії

Якість і дизайн корпоративного сайту, дуже важливі і це не потрібно недооцінювати. На кону імідж компанії, і тут жарти в сторону. Тобто, розробка сайту повинна вестися з використанням сучасних трендів, урахуванням потреб відвідувачів різних категорій. Тільки в цьому випадку портал зможе піднести компанію так, як це їй вигідно, дати зручність клієнтам. Критеріїв багато, але варто розглянути основні.

Структура

Перше, що необхідно зробити при розробці корпоративного сайту - це проаналізувати його структуру. Тут дуже важлива логіка побудови переходів. Тільки в цьому випадку, кожен відвідувач буде розуміти, як йому знайти необхідну інформацію в запропонованих розділах. Від якості структури залежить успішність сайту в цілому.

Непродуманість, нелогічність, помилки - все це відштовхне відвідувачів і вдруге вони не прийдуть. Правильна структура також впливає на індексації пошуковими алгоритмами, а це плюс для просування.

Оформлення

Корпоративний сайт повинен бути стильним, таким, що запам'ятовується і відповідати діяльності компанії. Тут дизайн відіграє чи не найважливішу роль. Він здатний залучити і змусити залишитися, або відштовхнути і сформувати неправильне враження.

Правильним є оформлення у фірмовому стилі компанії. Але якщо його немає, то оформлення має базуватися на сучасних трендах, підкреслювати достоїнства компанії, викликати правильні асоціації у цільової аудиторії.

Важливо все — кольору, їх поєднання, розміщення окремих елементів.

Функціонал

Ми вже згадували, що правильно підібраний функціонал здатний вирішувати багато різновекторних завдань. А те, які ж завдання він буде здатний виконувати, необхідно продумати з самого початку. В такому випадку вдасться досягти максимальної зручності для персоналу, клієнтів, партнерів.

Сучасний корпоративний сайт може:

  • Виступати помічником в зберіганні файлів, їх обміні.
  • Спростить ведення і документо-, товарообіг.
  • В контролі поставок.
  • У витраті продукції.
  • Особистому взаємодії з клієнтом, партнером і т.д.

Уже виходячи з спеціальних завдань, які є бажання реалізувати, варто впроваджувати ті чи інші функції.

Масив інформації

Ми вже торкалися питання обсягу інформації на сайті, але хочеться ще раз нагадати, що тут практично немає обмежень. Це той ресурс, який може і повинен містити максимум можливої інформації. Тобто її має бути стільки, щоб відвідувач міг знайти відповіді на всі питання, що цікавлять його питання без залучення менеджерів і заповнення форм зворотного зв'язку.

Адаптивність

Адаптивна верстка не менш важлива, ніж розробка правильної структури сайту. Часто розробники, які не мають багато досвіду, забувають, що сайт переглядають не тільки з ПК, а й зі смартфонів, планшетів. Якщо адаптивності немає, то це суттєвий удар по іміджу і це в більшості випадків призводить до втрати частини клієнтів.

Швидкість завантаження

Оптимізація в цьому випадку - понад усе. Корпоративний сайт повинен завантажуватися миттєво, а не змушувати клієнта чекати. Для досягнення швидкого завантаження, доведеться попрацювати над технічними параметрами, оптимізувати всі елементи, які можуть вплинути на швидкість завантаження.

Це стосується навіть сайтів-каталогів з великою кількістю зображень. Можна наприклад, застосувати техніку довантаження, коли сайт завантажує тільки ті зображення, які видно на одному екрані. Є багато інших опцій і інструментів впливу на швидкість завантаження. Їх слід застосовувати по максимуму.

Надійний хостинг

Те, чи витримує сайт критичні навантаження, говорить багато про що. Поява помилки, яка не дає увійти на сайт через перевантаження хостингу, вплине на бажання прийти ще раз. У більшості випадків відвідувачі від цього відмовляються. Щоб виключити подібні технічні неприємності, краще використовувати надійний хостинг.

Багатомовність

Можливість зміни мови для ознайомлення з сайтом повинна бути передбачена в тих випадках, якщо просування планується в країні, де для спілкування використовується кілька мов. І обов'язково, якщо планується вихід на міжнародний рівень. Це тільки додасть зручності для відвідувачів ресурсу, адже він зможе читати на тій мові, який зручний йому.

Якщо можливості зареєструвати подібний сайт немає, то варто створити його на кількох доменах.

А чи потрібен взагалі корпоративний сайт?

Самостійно зробити або замовити корпоративний сайт можна без особливих проблем. Але для початку варто зрозуміти, чи потрібен він взагалі і чи готова ваша компанія до цього. Корпоративний сайт - це не той варіант, коли зробили і забули. І ось чому:

  • Послуги по створенню такого ресурсу досить дорогі, і про це не потрібно забувати.
  • Сайт постійно потребує оновлення, підтримки, доопрацюванні в разі форс-мажорів.

Тільки після того як зважите все за і проти і зрозумієте, що здатні стати власником такого ресурсу, якщо він буде відповідати технічним і призначеним для користувача вимогам, тільки тоді він себе окупить і зможе вирішити поставлені завдання.

Вартість дизайну корпоративного сайту — Ціна 2021

Ціна дизайну корпоративного сайту Ціна, $ 1 стр.
ПК від 850$
ПК + мобільні від 1300$
ПК + мобільні + планшети від 1600$