Наповнення сайту контентом — замовити наповнення сайту текстами, картинками, товарами, сторінками

Author: Анатолий Ситников

  • Написання унікальних текстів
  • Підбір та обробка зображень
  • Наповнення магазину товарами
  • Розміщення будь-якого контенту
  • Якість гарантуємо
  • Вирішуємо всі завдання в строк
  • Отримайте точну ціну — заповніть ↓
Найкраща ціна! НАПОВНЕННЯ САЙТУ
ВІД 4$
Всі види контенту!

 Ціна за наповненнявід 4$від 5$від 6$
 Створення сторінки з текстом  
 Вставка зображення  
 Вставка таблиці
 Сторінка сайту з текстом і зображенням  
Сторінка сайту з текстом і таблицею  
Текст, зображення, таблиця  

Заповніть форму  — отримаєте точну ціну:

8000 characters left
Якщо у Вас є технічне завдання - прикріпіть (формати: docx, odt, txt, pdf, zip, doc, rtf):
Add files

З 2013 року допомагаємо розвивати бізнес в інтернеті: нас рекомендують друзям!

Наповнення сайту контентом

Наповнення сайт контентом - це завершальний етап роботи над ним. Існує хибна думка, що тексти і інший матеріал нікому не потрібен, але це не так, адже його читати буде зацікавлений користувач і для нього він повинен бути цікавим. Також текстами «цікавляться» пошукові боти, які призводять тих самих зацікавлених користувачів на ваш ресурс. Тут важливо правильно описати продукт і в самому тексті використовувати запити, за якими товар / послугу шукають.

Що таке контент, і яким він повинен бути

Кожен день в мережі з'являється багато нових ресурсів, які поширюють пізнавальну, рекламну, комерційну, новинну інформацію. Саме за допомогою неї, інтернет-магазини можуть знайти свою цільову аудиторію, розширити клієнтську базу або дати анонс певної акції.

Тобто контент - це можливість розвитку бізнесу, за рахунок залучення споживачів до вашого ресурсу. Важлива корисність його, адже це стане потужним важелем впливу на цільову аудиторію.

Причому сама інформація може бути не тільки текстової, але і запропонованої в іншому вигляді - графічна, відео, аудіо матеріали. Всі варіанти - це дієві інструменти оптимізації. Якщо контент унікальний і цікавий користувачеві, то і пошукові боти сайт сприймають краще. Ранжування його в пошукових системах вище, а значить більше шансів, що його побачать потенційні клієнти.

Цікавий контент - один з найважливіших критеріїв. Якщо інформація приваблює відвідувачів, то вони прагнуть розповісти про сайті своїм друзям, тобто вони з великою ймовірністю відвідають ресурс. Плюс, в залежності від матеріалу може відрізнятися поведінку відвідувача на сайті. Все це впливає на ранжування, адже при визначенні веб-сайтів, які показані в топі, вивчаються поведінкові характеристики. Тобто все це допомагає боту зрозуміти, наскільки популярний і затребуваний ресурс.

Тут має значення, скільки часу відвідувач провів на сайті, що дивився або слухав. Важливо при цьому:

  • Що дивляться.
  • Наскільки активно «гуляють» по сторінках і як глибоко вивчають сайт.
  • Чи переходять за посиланнями.
  • Чиняться покупки.
  • Чи є рекомендації друзям через соцмережі.

За рахунок всього цього зростає рейтинг популярності, як результат вдається залучати ще більше відвідувачів.

Тип контенту

Ми вже визначили, що він повинен бути різноманітним, тому що сайт відвідують різні люди і для кожного потрібно запропонувати цікавий матеріал. Тому всього один вид контенту - обмежує цільову аудиторію.

Так на сайті інтернет-магазину варто не тільки запропонувати якісні фото товару, але і його опис. Причому такі, які буквально «змусять» його купити. Доповнити опису варто відеоматеріалами. Наприклад, презентаціями, тематичними новинами. Навіть можна запропонувати історію брендів, розглянути модні тренди в тому чи іншому напрямку. Звичайно, весь контент повинен стосуватися основної теми сайту.

Відео, фото і текст дають особливе значення і значимість ресурсу. Умовно весь контент, який потрапляє на сторінки ресурсу, можна розділити на 2 групи - текстовий і медіа. У кожного з них свої завдання, а поєднання всіх видів дає загальний позитивний результат.

Найпопулярнішим варіантом контенту все ж залишається текстовий. Але значимість медіа ніяк не менше, хоча обсяги його не настільки великі.

Тексти

До цієї групи можна віднести:

  • Статті.
  • Анонси.
  • Новини.
  • Описи.

Все це приваблює відвідувача до конкретного товару, послуги. Текстове наповнення потрібно регулярно оновлювати. Тільки в цьому випадку, вдасться сформувати стійкий інтерес і отримати постійних користувачів. За рахунок цього вдасться розширювати базу зареєстрованих відвідувачів.

Відео

У цю групу відносимо:

  • Короткі кліпи.
  • Презентації.
  • Навчальні ролики.
  • Відео уроки.
  • Віртуальні тури.
  • Майстер-класи.

Ідеально - це власний матеріал, хоча можна запозичити з відкритих джерел в інтернеті. Плюс до цього, вдасться залучати користувачів для запису коротких роликів, звичайно для цього їм потрібно дати мотивацію. Наприклад, знижку. За рахунок цього, вдасться наповнити ресурс унікальними відео, а значить істотно підвищити конверсію.

Зображення

Це все графічні картинки, які здатні поліпшити і / або спростити сприйняття. До такому відносимо:

  • ілюстрації.
  • Фото.
  • Графіки.
  • Таблиці.
  • Анімація.

Наповненість такою інформацією, спрацьовує на підсвідомому рівні. Варто тільки згадати, що кожен з нас в дитинстві шукав в книгах? Звичайно, це яскраві картинки. У дорослому житті цей ефект успішно використовується на сайтах, адже найчастіше саме приваблива картинка підштовхує користувача прочитати статтю. Зображення так само важливо використовувати, як і тексти.

Аудіо

Цей варіант подачі інформації можна зустріти на сайтах рідко. Якщо він є, то на сторінці розміщують у вигляді музики, навчальних вебінарів, лекцій або інтерв'ю. Дуже бажано, щоб такі аудіозаписи були унікальними. Подібний інструмент використовувати можна, він також додасть аудиторії і підвищить відвідуваність.

Де брати контент?

Зрозуміло, що своїми силами створити контент в необхідному обсязі і високої якості проблематично. Для наповнення, можна вдатися до послуг сторонніх авторів:

  • Фрілансери. Це автори, які працюють над створенням контенту согласно ТЗ. Послуги їх досить доступні, але результат не завжди радує. Хоча можна звернутися до майстрів своєї справи, правда їх тексти досить дорогі.
  • Купівля готових статей. Можна звернутися до спеціалізованих бірж, де автори пропонують готові матеріали. Але тут також є багато ризиків, адже повністю текст покупець перед покупкою не бачить. Тобто фактично купує кота в мішку.
  • Скопіювати з іншого ресурсу. Для початку, такі матеріали можуть бути захищені авторським правом, і просто так їх скопіювати і використовувати не можна. Другий момент - це не сподобається пошуковим системам.

Вибираючи де брати контент, важливо пам'ятати, що він повинен бути:

  • Унікальним.
  • Оптимізованим під пошукові запити.
  • Цікавим.
  • Змістовним.
  • Легко читатися.

Ми готові запропонувати вам саме такий контент з розміщенням на вашому ресурсі в мінімальні терміни.

Вартість і терміни

Звичайно кожного, хто планує наповнювати сайт, цікавить вартість цього заходу. На загальну вартість вплине:

  • Обсяг робіт. Зрозуміло, що чим більше потрібно матеріалу, тим і часу на його створення буде потрібно більше, а значить і ціна вища.
  • Термін реалізації. На цей фактор впливає попередній. Природно, що якісний матеріал отримати у великому обсязі за два дні не вийде. Так Лендінгем або сайт візитку, заповнити можна за 2-3 дня, ресур-каталог за 5-20 днів в залежності від обсягу.
  • Вид контенту. Просто текст найдешевший. Якщо потрібно доповнити його зображенням, відео - то це вже дорожче і довше.

У будь-якому випадку, співвідношення ціна-якість в Space-site оптимальне. Якщо вам потрібно дізнатися приблизну вартість заповнення контентом і терміни реалізації, то пропонуємо заповнити бриф і відправити нам для оцінки.

Вартість наповнення сайту — Ціна 2021

Ціна наповнення сайту Ціна, $ 1 стр.
Сторінка з текстом від 4$
Сторінка з текстом + зображення від 5$
Текст + зображення + таблиця від 6$