Дизайн інтернет магазину — замовити дизайн для інтернет магазину

Author: Анатолий Ситников

  • Продає дизайн інтернет магазину
  • Зробимо макет і за Вашим завданням
  • Верстка сайту після створення макета
  • Робимо продає прототип
  • Додатково бренбук компанії
  • Вирішуємо всі завдання вчасно
  • Отримайте точну ціну — заповніть ↓
Найкраща ціна! ДИЗАЙН МАГАЗИНУ
ВІД 920$
Сильний продає дизайн!

 Ціна за дизайн920$1420$2920$
 Продає прототип  
 Унікальний дизайн  
 Вид дизайну магазина ПК ПК + Моб ПК+Моб+Планшет
 Підбір картинок  
 Розробка логотипу  
 Розробка брендбуку +590$

 

Заповніть форму  — отримаєте точну ціну:

8000 characters left
Якщо у Вас є технічне завдання - прикріпіть (формати: docx, odt, txt, pdf, zip, doc, rtf):
Add files

З 2013 року допомагаємо розвивати бізнес в інтернеті: нас рекомендують друзям!

Разработка дизайна интернет-магазина

Дизайн інтернет магазину — покупки через інтернет, це буденна справа для більшості жителів нашої країни. За статистикою, в Україні кожен 6 користувач мережі здійснює покупки в інтернеті. А це приблизно 2,5 млн. чоловік.

Основи

Торгівля онлайн має масу переваг і це оцінили як користувачі, так і власники магазинів. Але, не дивлячись на величезні можливості, далеко не всі ресурси стають успішними. За статистичними даними, тільки 10% з нововідкритих підприємств залишаються на плаву, інші 90% закриваються або просто не мають доходу, а виходять на нуль. Існують секрети, і їх готові розкрити досвідчені фахівці.

Помилки, які допускають багато власників інтернет-магазинів і сплачуються власним дітищем. Найпоширеніші з них:

  • Немає стратегії. Щоб онлайн-магазин успішно працював, мало просто перенести свою справу з оффлайна в онлайн. У сфері інтернет-маркетингу існує багато своїх законів, які необхідно враховувати. Тільки в цьому випадку вдасться конкурувати в будь-якій ніші.
  • Слабке УТП або його відсутність. Якщо є висока конкуренція, то виділитися на тлі інших і довести, що саме у вас варто купувати, буде складно.
  • Непродуманий і не привабливий дизайн. Відвідувачі вже за перші 3 секунди можуть оцінити дизайн і приймають рішення про те, чи залишатися на сайті або піти з нього в пошуках іншого.
  • Непродумане юзабіліті. Бажання купити товар в конкретному інтернет-магазині - це не тільки асортимент, але і зрозуміла навігація, зручне (стандартне) розташування кнопок. Якщо виникнуть складності з оформленням покупки, з великою ймовірністю клієнт зробить її в іншому магазині.
  • Неякісне зображення товарних позицій. Це стосується також невеликого дозволу, відсутність виду з різних ракурсів. Останній момент, особливо важливий для одягу, взуття, аксесуарів.
  • Не вся інформація для покупців. Людина, яка вирішила придбати що-небудь в інтернет-магазині, не хоче ризикувати і прагне отримати саме те, що йому показано на сторінках сайту.
  • Чи не адаптивний дизайн. Тобто, відсутність розширень і можливостей використання сайту і замовлення товару користувачам смартфонів, планшетів.

Як видно, більшість поширених помилок пов'язані з дизайном інтернет-магазину. Саме тому, ми пропонуємо детально розглянути, як створювати зовнішній вигляд і функціонал сайту, щоб він допомагав продавати. Конверсія і багато продажів, при дотриманні рекомендацій, гарантовані.

Підготовка

Підготовка - це фундамент майбутнього успішного інтернет-магазину. А якщо старт хороший, то є шанс, що результат роботи теж буде відмінним. Для досягнення такого слід виконати такі підготовчі етапи:

  • Дослідження. На цьому етапі вдається виключити ідеї, які не принесуть прибуток. Завдання маркетолога провести дослідження запланованої ніші роботи, аналіз сайтів конкурентів, вивчити попит на товар. Для цього зручно використовувати, наприклад, Яндекс Вордстат або Гугл АдВордса. Вже маючи дані вдасться розробити стратегію просування, яка буде приваблива для клієнта. Саме на цьому етапі проводиться позиціонування інтернет-магазину, створення унікальної торговельної пропозиції, вивчення цільової аудиторії.
  • Формування маркетингової концепції. За нею вже вдасться визначити способи залучення, утримання і конвертації цільових відвідувачів в покупці. При цьому визначаються поведінкові особливості цільової аудиторії, і виходячи з цього, відбувається розстановка ключових елементів на сайті.
  • Створення прототипу сайту на основі отриманої на перших двох кроках інформації. При цьому враховуються основні тренди оформлення інтернет-магазинів. Їх ми представимо далі.

Тренди, які актуальні сьогодні:

  • Фон сайту чисто білий. Це дозволяє зосередити увагу саме на пропоновані товари або іншому контенті.
  • Мінімалістичний. Не повинно бути ніяких відволікаючих чинників, які можуть перешкодити здійснити покупку.
  • На головній сторінці потрібно розташувати великі, якісні і барвисті фото. Цей прийом дозволить заволодіти увагою відвідувача з першого погляду.
  • Продумана типографіка. Основне завдання в цьому випадку - сподобатися відвідувачеві настільки, щоб його перше знайомство з сайтом запам'яталося і хотілося повернутися ще раз.
  • Плоский дизайн. Він на першому місці переваги розробників, таке рішення отримує більший відгук від відвідувачів.

Увага на головну сторінку

Прийшов час перейти до конкретної роботи - починаємо з головної сторінки. Дуже важливо зрозуміти, що ж хоче бачити відвідувач на першій сторінці. Основне - йому потрібно зрозуміти, що саме ви продаєте. Причому у кожної сторінки, на яку здійснюється перехід, всього 3 секунди для того, щоб переконати відвідувача залишитися.

Насамперед погляд падає на центральну частину сторінки, і саме тут потрібно розміщувати тематичне зображення з основним товаром. Відмінний приклад такої концепції сайт optoshka.com.ua. У центрі головної сторінки дизайнер розмістив яскраве, заманюють зображення з основними пропонованими товарами. Фото дуже яскраве і відразу привертає увагу кольоровою гамою. Також при першому погляді відвідувач отримує максимум інформації про основні категорії товарів.

Если цею прийом спрацював, и відвідувач захотів познайомитися детальніше, щоб зрозуміті для себе, чи заслуговує ресурс уваги, Наскільки Йому можна довіряті, то Наступний его погляд буде на шапку сайту, де слід розмістіті таку інформацію:

  • Логотип компанії. Краще в верхньому лівому кутку.
  • Пошукова строка.
  • Інформація для зв'язку. Потрібні номери телефонів, бажано всіх операторів, що працюють в країні. Додатково вкажіть графік роботи, кнопку замовлення зворотного дзвінка, інші способи зв'язку, якщо вони є.
  • Кошик - її завжди розміщують праворуч.

Факт! З опитаних респондентів - 90% ставали жертвами шахраїв в інтернеті, тому, якщо клієнт залишився на сайті, то йому потрібно надати максимум інформації про магазин.

На головній сторінці можна розмістити горизонтальне меню з категоріями товарів або інформаційними сторінками. Наприклад сторінки про доставку, оплату, відгуки, питання-відповідь.

Після першого знайомства з головною сторінкою, якщо вона відвідувача зацікавить, він швидше за все захоче ознайомитися з асортиментом. Звично розміщення категорій в лівій стороні екрану. Тут же в лівому сайдбарі варто розташувати новинний розділ, акційний або топ-товар. Якщо це доречно - переваги покупки. Хороший приклад riomar.com.ua. У футере интерне-магазину дизайнери вирішили розмістити кнопку підписки на розсилку. Це стимулює зростання продажів, інформує покупців і нові акції, знижки, надходженнях.

Особливості оформлення категорій і карток товарів

Продає дизайн інтернет-магазину, як це не банально, повинен змусити купити. На сторінку категорій потенційний покупець потрапляє декількома способами - переходить з головною, заходить з органічного пошуку, перенаправляється з реклами. У будь-якому з цих варіантів очікується, що відбудеться перехід саме на ту категорію, яка вимагалася або.

На сторінці категорій і карток товарів все повинно бути гранично просто, зручно і зрозуміло. Головний акцент - це якість зображень, так людина зможе відразу зрозуміти, що потрапив туди, куди хотів.

Зручно, якщо буде впроваджена функція сортування товарів за ціною і іншим ключовим характеристикам. Розміщення такого фільтра має бути зручним для користувача формі. Хороший приклад реалізації інтернет-магазин autogear.com.ua. Уже в категоріях можна придбати товар в один клік або ж перейти на нього для детального перегляду.

Важливий момент! Для товарів, яких немає в наявності, необхідно передбачити інформування відвідувачів. Щоб м'якше повідомити таку інформацію і не втратити клієнта, варто запропонувати купити цікавить позицію під замовлення або підписатися на повідомлення про появу.

Коли вже відбувся перехід на сторінку товару - основне що тут потрібно, це якісні фото, ціна та кнопка замовлення. Ці елементи потрібно зробити помітними, виділити їх на сторінці.

Пам'ятайте, що покупка онлайн дуже вимоглива до якості і кількості зображень. Відвідувач сайту не може взяти товар у руки, тому його потрібно показати з усіх ракурсів. Особливо якщо це одяг, взуття, аксесуари.

Обов'язково повинен бути зумм, а переконати клієнта в солідності магазину зможуть професійні знімки, зроблені з різних ракурсів.

Крім стандартних фото товару, корисним буде показати його використання. Тобто якщо це взуття, то повинні бути зображення на нозі моделі, якщо гаманець - то гроші і картки всередині, шафа - одяг в ньому. Власне фото потрібно розміщувати в лівій верхній частині картки товару.

Після знайомства із зовнішнім виглядом, відвідувача точно зацікавлять характеристики, відгуки, оцінки товару. Все це повинно бути подано в простій і зручній для сприйняття формі. Якщо будуть відгуки і оцінки - це тільки підвищить довіру до магазину.

Можна розглянути на прикладі магазину товстосумів. Тут в картці товару є інформація про спосіб доставки, її ціною. Це один з факторів, який впливає на прийняття рішення про покупку. Непоганий ефект дає розміщення в картці товару інформації про повернення, гарантії, переваги покупки. Сайт з прикладу подає інформацію дуже ненав'язливо і зручно, адже в картці реалізована система перемикання блоків, а сам контент грамотно структурований, є можливість відразу ж запросити зворотний зв'язок. Так вдається налагодити довірчі відносини з потенційним клієнтом.

Для збільшення чека покупки, необхідно розташувати корисні і доречні аксесуари до товару, можливі комплекти, позиції зі знижкою.

Весь згаданий масив інформації, слід розміщувати за такою логікою роздуми клієнта:

  • Що за товар?
  • Як виглядає?
  • Скільки коштує?
  • Як купити і отримати?

Застосування цієї послідовності засноване на популярній маркетингової ідеї AIDA - увага, інтерес, потреба, дія.

Кошик покупок і сторінка оформлення замовлення

Знову звернемося до статистики - 68% товарів, які потрапляють в корзину, так і не купуються. Чому так відбувається? Іноді клієнт просто передумує здійснювати покупку або просто хотів оцінити на яку суму потягнуть його бажання. Але також частою причиною відмови від занедбаних в кошик товарів є:

  • Незручний дизайн сторінки оформлення.
  • Труднощі з редагуванням замовлення.
  • Відсутність повної інформації про доставку.

Розберемося, якою має бути сторінка кошика і оформлення, щоб покупець таки закінчив покупку оплатою.

Почнемо з кошика. Це не завжди повинна бути окрема сторінка, вона може бути оформлена у вигляді спливаючого вікна, в якому можна підтвердити додавання черговий позиції. Тут можна показати його зображення, вартість і кількість одиниць в замовленні. Тут обов'язково повинна бути можливість видалення позиції з чека або збільшення / зменшення кількості одиниць товару. Також слід передбачити кнопку повернення до покупок або переходу на оформлення.

Власне, сторінка оформлення включає:

  • Список обраних товарів із зображенням, вартістю і, можливо, характеристиками.
  • Полями для внесення даних від покупців для оформлення замовлення. Тут вказується ПІБ, адресу доставки, її спосіб, номер телефону для зв'язку.

Обов'язково використовуйте функціональну кнопку покупки в один клік. Іноді у клієнтів немає часу на заповнення всіх необхідних полів і тоді вони замовляють зв'язок з менеджером ввівши тільки номер телефону.

Зверніть увагу! Запит адреси електронної пошти вже не так актуальне, як раніше. Тепер для комунікації використовуються месенджери, а більшість покупок здійснюється через смартфон.

Інша корисна інформація на сторінці оформлення:

  • Гарантії.
  • Варіанти повернення.
  • Переваги придбання.
  • Максимально докладні дані щодо доставки: способи, вартість. Корисним буде приблизний розрахунок вартості доставки, термін отримання товару.
  • Способи оплати.
  • Знижки та бонуси.
  • Будь-яка інформація, яка допоможе в прийнятті рішення на користь здійснення покупки.

Особистий кабінет: переконайте користувача зареєструватися

Основне, за чим приходить клієнт - покупка товару. Часто покупці не готові витрачати час на реєстрацію в особистому кабінеті, навіть якщо це дає певні бонуси. При цьому, варіант стимулювання до реєстрації як обов'язкова умова покупки товару не працює - багато конкурентів, які цього не просять.

Щоб була мотивація для переходу, слід зробити клієнту дуже привабливу пропозицію або по максимуму прискорити процес реєстрації. Одне з рішень - авторизація через соцмережі. Як мінімум однієї з популярних, якою користується кожна сучасна людина, що здійснює покупки в інтернеті.

Важливо показати переваги, які отримує потенційний клієнт від реєстрації. Ними можуть бути:

  • Опція збереження товарів в списку бажань.
  • Зберігання інформації про раніше скоєних покупках.
  • Можливість порівнювання товарних позицій перед остаточним вибором.
  • Створення індивідуальних налаштувань.
  • Зберігання персональних даних, які допомагають швидше оформити замовлення.
  • Пріоритетне отримання повідомлень про бонуси, знижки, нові надходження.

Це базовий набір, але власник інтернет-магазину може впровадити і додаткові, наприклад:

  • Вказівка інтересів. Виходячи з них, клієнту будуть пропонуватися потенційно цікаві для нього позиції.
  • Оформлення профілю і вказівку детальної інформації про себе.
  • Додавання можливості залишити відгук про куплений товар.
  • Заклик до соціалізації - можливість обмінюватися повідомленнями з іншими покупцями.
  • Можливість ділитися списком бажань в соцмережах. Це дає для магазину додатковий приплив клієнтів.

Пошукові фільтри

Для полегшення пошуку товару, необхідно впровадити пошуковий рядок на видному місці.

Факт! 20% відвідувачів інтернет-магазинів вводять назви товарів з помилками, в 40% запитів містяться англійські букви.

Для оптимізації пошуку на сайті, варто запровадити можливість обробки запитів з помилками, набраних на англійській розкладці, з використанням синонімів. Корисними будуть живі підказки.

При великому асортименті товарів різних позицій, добре працюють пошукові фільтри. З їх допомогою вдається впорядкувати товар в певному ціновому діапазоні, за вказаними користувачем характеристикам.

Дизайн інформаційної сторінки

На таких сторінках, відвідувач сайту має можливість дізнатися більше про самому магазині, специфіці його роботи, способах оплати, отримання придбаного товару. Тут же розміщена й інша корисна інформація. Вона буде додатковим аргументом для прийняття рішення про покупку.

Зручною для клієнта буде проста структура, кожна позиція повинна доповнюватися іконками. Це дуже полегшує сприйняття. Тут же варто додати кнопки зворотного зв'язку з пропозицією поставити питання. Останній важливий момент - в поле зору користувача потрібно розмістити пошуковий рядок і зображення товарів. Це допоможе не забути людині, навіщо він взагалі відвідав цю сторінку.

Висновки

При створенні продає сторінки, дуже важливо враховувати цільову аудиторію, її переваги. Для клієнта необхідно створити максимальну зручність, можливість перегляду і простого оформлення покупок зі смартфона. Має значення формування довіри користувача на маршруті психологічних тригерів. Надайте допомогу і сприяння в пошуку товарів. Якщо всі ці моменти вдалося врахувати, то це дасть хороший результат. Але якщо Ви в цьому не впевнені, то краще замовити дизайн інтернет-магазину у фахівців своєї справи.

Вартість розробки дизайну інтернет магазину — Ціна 2021

Ціна дизайну інтернет магазину Ціна, $ 1 стр.
Старт від 920$
Стандарт від 1420$
Люкс від 2920$