Створення сайту страхової компанії — розробка сайту для послуг страхування

Author: Анатолий Ситников

  • Створення сайту на зручній CMS системі
  • Привабливий дизайн сайту
  • Просування сайту в Google
  • Вигідна презентація стархових послуг
  • Надамо розміщення сайту на 1 рік
  • Повний супровід сайту в майбутньому
  • Отримайте пропозицію і вартість ↓
Найкраща ціна! СТРАХОВИЙ
ВІД $2219
 Адаптація під мобільні в подарунок!

Назва сайтуСтандартУнікальний
Вартість сайту$ 1610від $ 2219
Платіж для початку роботи 50%
Термін розробки в днях від 30 від 40
CMS система Tilda CMS на вибір
Унікальний дизайн сайту
Наповнення контентом
Готовність до реклами
Домен на 1 рік
Хостинг на 1 рік
Адаптація під мобільні
Форми швидкої заявки
Зворотний дзвінок
Онлайн чат
Експрес логотип
Модуль наші клієнти
Модуль наші співробітники
Модуль наші досягнення
Кнопки соц. мереж
Створення сторінок послуг
Можливість мультимовності
Повна настройка сайту
Модуль відповідь-питання
Google карта
Модуль слайдеру
Модуль наші роботи
модуль відгуків
Інструкція по управлінню сайтом
Підключення CRM і 1c розраховується індивідуально
Реклама сайту (за бажанням) Знижка при замовленні сайту 15%
SEO оптимізація $ 590
Реклама в Google $ 390
Реклама в соц. мережах $ 390
SEO від $ 390 в 1 місяць
Підтримка сайту безкоштовно перший місяць після створення

Заповніть форму  — отримаєте точну ціну:

8000 characters left
Якщо у Вас є технічне завдання - прикріпіть (формати: docx, odt, txt, pdf, zip, doc, rtf):
Add files

З 2013 року допомагаємо розвивати бізнес в інтернеті: нас рекомендують друзям!

Створення сайту страхової компанії

Сайт страхової компанії - це її обличчя. Від того, наскільки він буде якісним і зручним залежить, чи захоче клієнт взагалі звертатися до цієї страхової. У процесі створення, можуть виникати проблеми, помилки. Щоб їх уникнути, найкраще звернутися до фахівців. Але все ж про основні моменти створення варто дізнатися.

Поширені помилки

Серед помилок, які зустрічаються на багатьох сайтах страхових компаній такі:

  • Реклама. Якщо веб-ресурс створений на сторонньому ресурсі, який надає безкоштовний хостинг або на конструкторі сайтів, то на ньому показується реклама. Саме за рахунок цього, вони можуть надавати безкоштовні послуги. Так, економія на етапі створення буде, але далі є ризик втрати потенційних клієнтів. Вони просто не хочуть засмічувати свій час однією рекламою і швидше за все підуть шукати ресурс, де її немає. Так, є приклади сайтів, які перші 15 секунд показує не тематичну рекламу. Багато відвідувачів не хочуть чекати і просто залишають ресурс. Щоб вирішити проблему, потрібно перенести сайт на нормальний хостинг. Іноді доводиться створювати новий ресурс, адже не завжди є опція перенесення.
  • Віруси. Іноді трапляється, що при спробі увійти на сайт того чи іншого ресурсу з'являється червоний екран, на якому вказується інформація, що вхід на ресурс може принести шкоду комп'ютеру. Більшість відвідувачів, негайно закриє вкладку. Це втрата іміджу в очах потенційних клієнтів. Рішення тільки одне - видалити віруси.
  • Несвоєчасна оплата за домен або хостинг. Трапляється, що після створення ресурсу, власник вирішує не замовляти підтримку, як результат він не знає, коли платити за домен і хостинг. Підсумок - сайт просто закривають. В основному, компанії, які продають домени і хостинги, тримають ресурс ще протягом місяця після закінчення терміну оплати. Якщо за цей час власник не продовжує підписку, домен переходить у вільний продаж. Ще складніше, коли раніше належав вам домен хтось викуповує. Тут варіантів небагато, або заново створювати сайт або намагатися його перекупити у нового власника. Щоб не потрапити в подібну ситуацію, просто необхідно зі старту замовити підтримку.
  • Зовнішній вигляд і зручність. Від того як виглядає сайт, залежить багато чого, адже перше враження працює і тут. Якщо відвідувачеві на сайті некомфортно, то використовувати послуги страхової він точно не буде, а спробує якомога швидше покинути веб-ресурс. Що цікаво, в сфері розробки сайтів для страхових компаній є свої тренди і мода. Якщо дизайн застарілий, є ризик, що потенційний клієнт покине ресурс.

Увага групам в соцмережах

Тут має сенс привести статистику. Так з 100% страхових компаній, сайти зроблені тільки у 60%. З них, якісні ресурси, на яких можна отримати розумну інформацію 8%. А якщо говорити про зручність і красу, то це тільки 1-2%.

Як тимчасове рішення, страхові компанії вибирають створення групи в Фейсбуці. З тих же 100%, тільки у 30% є сторінка в соцмережі. А сторінок з нормальним оформленням всього кілька. Далі можна подивитися приклад якісного оформлення:

Просування

Замовити сайт або зробити його самостійно і чекати результату - неправильна стратегія. Щоб ресурс реально приводив клієнтів, необхідно його просувати. Для цього при створенні контенту і оформленні його, потрібно використовувати ключові слова. Важливо прописувати мета теги, заповнити сайт корисним контентом, який зможе відповідати на певні запитання відвідувачів.

Має значення актуальність і корисність. Варто створити блог, в якому регулярно висвітлювати важливі новини, питання. Регулярне оновлення - це запорука частою індексації пошуковими роботами.

Контекстна реклама в Google і Яндекс

Для залучення клієнтів варто використовувати контекстну рекламу. Тут має значення правильна настройка. важливі моменти:

  • Додавання мінус слів.
  • Постановка правильних вставок для кожної групи ключових слів.
  • Складання правильного оголошення, згідно з вимогою пошукача.

Розсилки

Для компаній, які працюють на ринку давно, а значить, мають напрацьовану клієнтську базу, має сенс нагадувати про себе. Так, клієнта можна привітати з днем народження, проінформувати про нові акції. Нагадати, що термін дії поліса закінчується особливо корисно для автомобілістів.

Є варіант покупки бази ОСАГО від ГИБДД і вчинення холодних дзвінків тим, у кого закінчується термін дії поліса або ж внесення таких автомобілістів в списки розсилки. У тексті листа, необхідно вставити посилання і запропонувати замовити страховку саме у вас.

Роздача флаєрів

При використанні цього способу, важливо розділити цільові аудиторії і передавати флаєра саме конкретній групі потенційних клієнтів. Так, по авто це можуть бути страховки ОСАЦВ або КАСКО. Перший варіант - це страхування обов'язкової автоцивільної відповідальності. Цільова аудиторія - всі, хто має автомобіль. Як мінімум раз на рік такий поліс доводиться оформляти кожному. Знайти таких клієнтів можна біля ГИБДД, на інших стаціонарних пунктах зі страхування. Причому можна відкрити офіс безпосередньо біля МРЕВ. У нього люди охочіше підуть, ніж в газель біля входу. Власне, флаєра можна роздавати в місцях великого скупчення автомобілів, на парковках, навіть на платних стоянках. Тут можна домовитися з охоронцем, щоб він давав кожному візитку або флаєр.

КАСКО - це необов'язкове страхування. Його найчастіше оформляють покупці автомобілів в кредит. Банк не особливо цікавить, хоче клієнт брати поліс чи ні. Тут вже для поширення інформаційних листівок потрібно домовлятися з банками, автосалонами. Тобто, в більшості випадків цільова аудиторія - це водії з невеликим досвідом водіння.

Також можна розділити послуги страхування на такі групи:

  • ДСАГО.
  • Зелена карта.
  • Для майна окремо: квартири, будинку або дачі.
  • Здоров'я - ДМС і ОМС.
  • Для мандрівників: за кордон, по країні, мігранти, захист житла на час відпустки.

Тобто для кожної потенційної аудиторії, необхідно розробити індивідуальну пропозицію, зрозуміти, де ці групи можуть бути сконцентровані. Також доведеться домовлятися, щоб флаєра роздавали або навіть просто дозволили розмістити на видному місці.

Але і це ще не все, має значення оперативність відповіді на дзвінки, звернення через інтернет або особисто в офісі. Інформація для зацікавлених осіб повинна подаватися актуальна, чітка. Тобто важливо підготувати кваліфіковані кадри.

Що ми пропонуємо: підсумки

Співпраця з нами по створенню сайту включає:

  • Створення, дизайн, редизайн, додавання функціоналу.
  • Соціальні мережі. Створення групи в соцмережах, її оформлення, створення конкурсів.
  • Просування і реклама. Просування сайту, групи в соціальних мережах, укладання договорів із засобами масової інформації, блогерами, поширення рекламних матеріалів.
  • Підтримка. Стосується сайту, групи в соціальних мережах, перенесення сайту на інший хостинг, видалення вірусів.
  • Дизайн. Створення логотипу, банера, дизайн макета веб-сайту. У тому числі можлива розробка фірмового стилю, дизайну візиток, буклетів, флаєрів.
  • Написання текстів для сайту, статей для ЗМІ.
  • Навчання з питань роботи сайту, управління ним, наповненню.
  • Комплексний аудит сайту і групи в соцмережах. Усунення недоліків і недоробок.

Вартість сайту страхової компанії — Ціна 2021

Ціна сайту страхової компанії Ціна, $ Терміни розробки
Шаблонный дизайн від 992$ 10-15 днів
Унікалізованний дизайн від 1892$ 15-20 днів
Унікальний дизайн від 3922$ від 20 днів