Створення інформаційного сайту — замовити розробку інформаційного сайту

Author: Анатолий Ситников

  • Створення сайту на зручній CMS системі
  • Доступна і зрозуміла админка сайту
  • Пошукова оптимізація сайту для Google
  • Розробка інформаційного сайту
  • Надамо розміщення сайту на 1 рік
  • Повний супровід сайту в майбутньому
  • Отримайте пропозицію і вартість ↓
Найкраща ціна! ІНФОРМ. САЙТ
ВІД $2219
 Адаптація під мобільні в подарунок!

Назва сайтуСтандартУнікальний
Вартість сайту$ 1610від $ 2219
Платіж для початку роботи 50%
Термін розробки в днях від 30 від 40
CMS система Tilda CMS на вибір
Унікальний дизайн сайту
Наповнення контентом
Готовність до реклами
Домен на 1 рік
Хостинг на 1 рік
Адаптація під мобільні
Форми швидкої заявки
Зворотний дзвінок
Онлайн чат
Експрес логотип
Модуль наші клієнти
Модуль наші співробітники
Модуль наші досягнення
Кнопки соц. мереж
Створення сторінок послуг
Можливість мультимовності
Повна настройка сайту
Модуль відповідь-питання
Google карта
Модуль слайдеру
Модуль наші роботи
модуль відгуків
Інструкція по управлінню сайтом
Підключення CRM і 1c розраховується індивідуально
Реклама сайту (за бажанням) Знижка при замовленні сайту 15%
SEO оптимізація $ 590
Реклама в Google $ 390
Реклама в соц. мережах $ 390
SEO від $ 390 в 1 місяць
Підтримка сайту безкоштовно перший місяць після створення

Заповніть форму  — отримаєте точну ціну:

8000 characters left
Якщо у Вас є технічне завдання - прикріпіть (формати: docx, odt, txt, pdf, zip, doc, rtf):
Add files

З 2013 року допомагаємо розвивати бізнес в інтернеті: нас рекомендують друзям!

Розробка інформаційного сайту

Інформаційний сайт - це специфічно ресурс, створення якого займає багато часу, але при цьому він здатний дати віддачу у вигляді рекламодавців. Ми пропонуємо дієвий і ефективний алгоритм створення, згідно з яким ми працюємо.

Мета створення

Основне завдання - задовольнити пошукові запити, які застосовують користувачі мережі. Мається на увазі, що по конкретному пошуковому запиту відвідувач буде приходити на сайт і отримувати потрібну йому інформацію.

Серед бажаючих створити інформаційний сайт - власники бізнесу, які планують просуватися в онлайн-просторі. Також ті, хто шукає в інтернеті нових клієнтів. Такий ресурс надає хороший вплив на імідж компанії, додає лояльних клієнтів, відбувається більш масштабний охоплення потенційних споживачів.

Але інформаційний сайт - це далеко не завжди одне і те ж що корпоративний, він може бути особистим. Так зручно створити його для себе, публікувати матеріали певної тематики. Користувачі будуть приходити на такий ресурс в пошуках певної інформації і знаходити відповіді на питання, ви в свою чергу отримаєте від цього дохід. Його із задоволенням будуть давати рекламодавці, які точно захочуть розміститися на вашому сайті. Тут важлива чисельність відвідувачів, чим їх більше, тим більше рекламодавців.

10 етапів створення інформаційного сайту

Власне, створення такого ресурсу охоплює 10 етапів, які потрібно виконувати послідовно.

Етап №1 Вибір тематики

Важливо правильно вибрати тему - оптимально ту, в якій орієнтуєтеся найкраще. Так фотографи можуть писати про мистецтво створення якісного знімка, рукодільниці - про техніках виконання виробів, будівельники - про нові напрямки в своїй сфері.

Корисно буде попередньо перевірить тематику через Яндекс.Вордстат. Для цього слід ввести цікавить запит і подивитися, скільки переходів в місяць можливо. Якщо їх набралося кілька десятків тисяч, то можна сміливо починати роботу.

Порада! Варто формувати запит загальний, але тематичний. Вже на самому сайті матеріали потрібно готувати більш вузького спрямування, спеціалізованого. При цьому частотність подібних запитів, може становити кілька десятків або пару тисяч показів на місяць.

Етап №2 Аналіз конкурентів

В цьому випадку відмінним помічником ставати Яндекс.Вордстат і деякі інші ресурси. Дуже важливо знати конкурента досконально, тільки в цьому випадку вдасться зробити інформаційний сайт цікавіше і пізнавальніше, ніж у нього.

Порядок дій при аналізі:

  1. Вибрати в браузері режим інкогніто.
  2. Ввести пошуковий запит.
  3. Пропустити рекламні сайти, які розміщені зверху.
  4. Вибрати максимально релевантні сайти на першій сторінці.
  5. Використовуючи ресурс pr-cy.ru проаналізувати 2-3 сайту конкурентів.

Після проведення такого аналізу, стане доступною наступна інформація:

  • Кількість сторінок в пошуковій видачі.
  • Трафік за добу.
  • Тематичний індекс цитування або ТИЦ.
  • Кількість посилань на сайт сторінок.
  • Вік домену.

У процесі аналізу, вдасться зрозуміти якість опублікованого конкурентами контенту, середню відвідуваність для кожної сторінки за добу і багато інших важливих даних. Тобто вийде з'ясувати, чи реально взагалі конкурувати з цими ресурсами.

При аналізі також варто оцінити:

  • Дизайн.
  • Юзабіліті, тобто зручність використання.
  • Структуру розділів.
  • Форму подачі матеріалу.
  • Інші важливі на ваш погляд моменти.

Етап №3 Вибір платформи (CMS) для сайту

Від вибору платформи, залежить зручність поводження і система управління сайтом. Серед можливих варіантів, за які не доведеться окремо платити, коштувати виділити:

  • Joomla.
  • Drupal.
  • 1С-Бітрікс.
  • WordPress.

Ми не говоримо про безкоштовні конструкторах сайтів по типу Wix. Це абсолютно інша область. Тим більше, такі конструктори мають ряд обмежень, що не дає можливості назвати їх функціональними і зручними.

Кожна з платформ має переваги і недоліки, але серед існуючих і запропонованих, оптимальним рішенням все ж можна назвати WordPress. Використання адмінки, розширення і доповнення гранично зрозуміло і зручні. Розібратися в особливостях роботи платформи не важко.

Етап №4 Вибір теми оформлення

Тут є 2 варіанти: завантажити з безкоштовних тематичних джерел або замовити. Перший варіант - не найкращий, адже якість і оригінальність тут страждають. Плюс є ризик зараження вірусом, різні скрипти, які можуть нашкодити сайту.

Тому варто або застосовувати теми, які пропонує офіційний сайт обраної платформи або замовити окремо у нас. Це вплине на ціну, тому вирішувати тільки вам.

Є ряд вимог до тем для оформлення. Так вони повинні бути:

  • Естетичними.
  • Простими.
  • Відповідати тематиці сайту.

Етап №5 Вибір доменного імені та його реєстрація

Створення інформаційного сайту обов'язково пов'язане з вибором доменного імені. Тут економити ні до чого, краще відразу знайти перевірені сайти і звертатися до відомих сервісів. Якщо спробувати заощадити, то мінус пару доларів зараз - це ризик в майбутньому втратити домен.

Що стосується самого доменного імені, то воно повинно відповідати тематиці сайту, але при цьому не повинні бути зайвої деталізації або ключових фраз в назві. Якщо ж спробувати впровадити ключі, то подібне доменне ім'я буде виглядати як набір букв, а запам'ятовування його стане величезною проблемою для відвідувачів.

Етап №6 Вибір хостингу і розміщення на ньому сайту

Наступний неодмінний етап - вибір хостингу. Якщо сказати простіше, то місця де власне сайт буде розташовуватися. Хостинги пропонують спеціалізовані компанії. Вибирати його потрібно уважно, адже головне забезпечити чітку роботу сайту, незалежно від кількості відвідувачів.

Цікаво! Сучасні хостинги куди більш надійні, ніж раніше. Якщо компанія виходить на такий тематичний ринок і працюємо як мінімум 3 роки, то вже заслуговує на довіру. Саме цей термін в 3 роки дає можливість зрозуміти якість послуг, що надаються, і якщо компанія не закривається, то з нею все в порядку.

Також варто керуватися такими критеріями:

  • Простота використання адміністративної панелі в особистому кабінеті.
  • Швидкість відповідей служби технічної підтримки.
  • Наявність бонусної програми для постійних клієнтів.

Порядок розміщення детально розписаний на сайті обраного сервісу. При виникненні труднощів, варто звернутися в службу підтримки клієнтів.

Етап №7 Розробка структури

При створенні інформаційного сайту, важливо сформувати логічну і зрозумілу структуру, в якій буде просто зорієнтуватися відвідувачеві. Щоб структура була дійсно зручною, потрібно:

  • Провести аналіз категорій, які використовують на своїх сайтах конкуренти.
  • Вибрати ключові слова, які відповідають категоріям і перевірити їх за допомогою Яндекс.Вордстат.
  • Виключити не підходять вам розділи, додати необхідні.
  • Зробити структуру зрозуміліше і логічно вибудуваної, в порівнянні з тією, що є у конкурентів.

Тут немає нічого складного, але для початківця веб-майстра певні складності можуть бути. Основний момент, який заважає в розробці структури - поспіх. Зробити все за пару годин не вийде, адже необхідний ретельний аналіз конкурентів. Після аналізу потрібно продумати свою ідею, бажано між цими двома процесами зробити паузу в декілька днів. Вже навіть після створення структури, корисно відпочити і свіжим поглядом ще раз її переглянути.

Етап №8 Підготовка семантичного ядра

Семантичне ядро - це ключові запити, які користувачі використовують для пошуку інформації та переходу на ваш сайт. Найпростіше скласти семантичне ядро використовуючи програму Key Collector. Все що потрібно - це перенести назву вашого сайту і всіх його категорій в програму. Після проведення перевірки, вона видасть релевантні запити.

Ця програма платна, але її ціна невелика. Адже аналіз з її допомогою забезпечує використання відповідних ключів, за якими відвідувачі точно знайдуть інформацію. До того ж, в майбутньому її використовувати доведеться знову, адже нові і нові матеріали також повинні відповідати призначеним для користувача запитів.

Етап №9 Наповнення контентом

Цей етап найтриваліший, а якщо розібратися, то він в певний момент починається, але ніколи не закінчується. Адже новий контент необхідно до тих пір, поки сайт функціонує. Тільки в цьому випадку він буде відвідуємо. Важливо, щоб контент був написаний саме для вашого сайту, а не скопійований з чужого. Тільки в такому випадку можна отримати такий бажаний потік відвідувачів, а значить і інтерес рекламодавців.

Тут не повинно бути крайнощів у вигляді неоптимізованих або переоптімізірованние текстів. Саме ці взаємовиключні помилки найпоширеніші серед початківців. У першому випадку матеріали готуються без урахування ключів, тому матеріали, а значить і ресурс просто не знаходять пошуковики. У другому випадку, сайт швидко підпадає під бани і його пошуковик розглядає як спам. Плюс до цього, на сайт накладаються фільтри.

Для правильної підготовки якісного контенту, який буде цікавий користувачам, потрібно йти за такою інструкції:

  1. Ввести обраний пошуковий запит в Яндекс.Вордстат.
  2. Переглянути його актуальність.
  3. Введіть його в пошукову систему і проведіть аналіз конкурентів, які знаходяться на першій сторінці видачі.
  4. Прочитайте коментарі до контенту конкурентів. За рахунок цього вдасться уникнути їх недоліків або висвітлити питання, яких конкуренти не торкнулися.
  5. Використовуйте отриману інформацію, щоб підібрати супутні ключові запити.
  6. Проведіть аналіз всіх моментів і складіть план.

За цим планом потрібно писати кожну статтю. При цьому основний ключ необхідно використовувати в точній входження в головному заголовку і в одному з підзаголовків. Кількість повторень, залежить від обсягу тексту, головне без переспама. Варто використовувати і в розбавленому входження кілька разів.

Важливо! Необхідно правильно оформляти структуру. У кожному матеріалі повинен бути «чіпляє» заголовок, підзаголовки, списки, цитати.

Дуже важливо, щоб стаття була дійсно корисною і цікавою, відповідала на питання, які цікавлять читача. Можна створювати контент самостійно, якщо на це є багато вільного часу. Якщо ж ні, то можна звернутися до професійного автору-копірайтер.

Етап №10 Монетизація сайту

Останній етап, який необхідно торкнутися - монетизація сайту. Для нормального просування буде потрібно:

  • Створити внутрішню оптимізацію.
  • Опублікувати хоча б 50 статей.
  • Подбати про посилання на матеріали в соцмережах.

Як тільки трафік досягне позначки в 100 унікальних відвідувачів, варто додати сайт в Google AdSense і в рекламну мережу Яндекса. За допомогою цих сервісів, вдасться заробляти на продажу рекламного місця.

Власне, варіанти заробітку на власному інформаційному сайті такі:

  • Розміщення контекстної реклами Гугулі або Яндекс.
  • Банерна реклама.
  • Розміщення тізерів.
  • Партнерські програми.
  • Публікація рекламних матеріалів.
  • Публікація посилань в своїх статтях.

У кожного виду заробітку є свої особливості і точно не потрібно нехтувати контекстною рекламою, яка при належних темпах розвитку принесе хороший дохід.

Вартість інформаційного сайту — Ціна 2021

Ціна інформаційного сайту Ціна, $ Терміни розробки
Шаблонний дизайн від 992$ 10-15 днів
Унікалізованний дизайн від 1892$ 15-20 днів
Унікальний дизайн від 3922$ від 20 днів