Тестування сайту — замовити тестування сайту

Author: Анатолий Ситников

  • Функціональне тестування сайту
  • Тестування продуктивності
  • Тестування безпеки сайту
  • Тест юзабіліті сайту і зручності
  • Зробимо навантажувальне тестування
  • Тестування сайту на уразливості
  • отримайте точну ціну-заповніть ↓
Краща ціна! ТЕСТУВАННЯ
ВІД 200$
Професійно!

 Вид тестуванняЦіна
Функціональне тестування сайту від 800$
Юзабіліті тестування сайту від 400$
Тестування продуктивності сайту від 400$
Тестування інтерфейсу користувача від 200$
Тестування безпеки сайту від 2000$

Заповніть форму  — отримаєте точну ціну:

8000 characters left
Якщо у Вас є технічне завдання - прикріпіть (формати: docx, odt, txt, pdf, zip, doc, rtf):
Add files

З 2013 року допомагаємо розвивати бізнес в інтернеті: нас рекомендують друзям!

Тестування сайту — юзабіліті, функціональне, технічне, безпеки, навантажувальне

Space-site готовий розповісти, як проводити від 20000 грн.. Ми розповімо про основні методи і послідовно пройдемо пункти чек-листа тестування веб-ресурсу. Якщо все зробити правильно, то вдасться отримати реальну картину готовності сайту до запуску.

Навіщо це потрібно, правила та особливості

Тестування сайту – це фінальний етап при розробці будь-якого сайту. Воно важливе, адже має значення для створення якісного програмного забезпечення. Тільки після тестування, замовник отримує повністю готовий до роботи ресурс. У ньому не буде помилок, складнощів з читабельністю. Також сайт стане зручним, надійним і буде легко сприйматися.

Існує ряд правил для тестування, які покажуть користувачеві логічність сайту, простоту, легкість і доступність поданої на ньому інформації.

час, необхідний для перевірки, залежить від складності ресурсу. Чим він складніше, тим більше часу. Є такі специфічні проекти, для яких 50% бюджету і часу при розробці йде саме на тестування.

Щоб провести тестування правильно, необхідно розробити методологію, за якою і будуть здійснюватися всі необхідні кроки. Власне, тестування можна проводити різними способами, головне не забути про процес і стратегії. Це впливає на послідовність дій.

Що ж, тепер варто розглянути основні етапи тестування, які потрібно пройти. Це:

  • Тестування документації.
  • Функціональне тестування сайту.
  • Перевірка юзабіліті.
  • Тестування інтерфейсу користувача.
  • Тестування сумісності або конфігураційне.
  • Тестування продуктивності.
  • Тестування безпеки.
  • тестування, пов'язане зі змінами.
  • Тестування мобільної версії ресурсу.
  • Бета-тестування.

Кожен з цих кроків далі розглянемо докладно.

тестування документації

це свого роду підготовчий етап, в процесі реалізації якого потрібно проаналізувати документацію. Тестер вивчає одержані документи – в процесі відбувається аналіз функціональності ресурсу, підготовка плану подальших дій. На цьому кроці, відбувається оцінка основних артефактів, пов'язаних з процесом:

  • Вимоги.
  • План тестування.
  • Тест кейси.
  • Матриця відповідності.

Функціональне тестування

Головне його завдання – перевірка того, чи працює кожна функція ресурсу так як того вимагає специфіка сайту. Тобто, тестування функціональності відповідає на питання «Що робить система?". На цьому етапі варто вдатися до створення чек-листа для перевірки функціональності.

Тестування посилань

необхідно перевірити:

  • Вихідні посилання.
  • Коректність внутрішніх посилань.
  • Відсутність посилань, що ведуть до однієї сторінки.
  • посилання, що використовуються для відправки електронної пошти адміністраторам сайту.
  • Наявність сторінок, на які веде посилання.
  • Відсутність непрацюючих посилань.

Тестування форми для всіх сторінок

Якщо використовуються форми, що допомагають вести інтерактивне спілкування з клієнтами. Тут важливі наступні деталі:

  • Дійсність вхідних даних.
  • Допустимі значення в полях для даних.
  • Неприпустимі значення для поля даних.
  • Які параметри форм, для яких можливе видалення або інша подібна модифікація.

Тестування cookies

Соокіеѕ – це невеликі файли, що зберігаються на ПК користувача після відвідування вашого веб-ресурсу. Тут потрібно звернути увагу на:

  • Перевірити сайт з включеним і відключеним cookies.
  • Переконатися, що такі файли шифруються перед тим як потраплять на ПК користувача.
  • Перевірити аспекти безпеки при видаленні cookies.
  • для cookies, що мають тривалість дії: перевірка активності за відведений період часу.

HTML/CSS валідація

Тут слід приділити увагу:

  • Синтаксичних помилок HTML.
  • Проконтролювати доступність ресурсу для пошукових ботів.
  • Переконається, що сторінка має точну карту сайту у форматі HTML і XML.

тестування функціональності зручно проводити за допомогою наступних ресурсів:

  • Selentium, Linux Test Project – тут проводитися ручне тестування.
  • < li>Browserstack-ручне або автоматизоване.
  • Usernap – ручне.

Юзабіліті або зручність використання сайту

Юзабіліті тестування переслідує основне завдання-оцінити зручність сторінки з позиції відвідувача ресурсу. За рахунок ряду перевірок вдається зрозуміти, чи відповідає ресурс очікуванням користувача, допомагає визначити проблемні ділянки.

Навігаційне тестування включає:

  • Перевірка всіх сторінок сайту на зрозумілість і простоту використання.
  • < li>Контроль роботи кнопок, форм, полів і зручність їх для відвідувачів.
  • Перевірка доступу до головного меню. Відкривається воно з усіх сторінку сайту.

Список моментів при тестуванні контенту:

  • Відсутність помилок: граматичних і орфографічних.
  • відповідність зображення розмірам, відсутність розмитих знімків.
  • перевірка оптимізації кольорової палітри ресурсу, розміру шрифтів для кожного матеріалу.
  • Зрозумілість, логічність, структурованість контенту. Всі матеріали повинні бути логічно пов'язані один з одним.
  • Всі запропоновані для відвідувачів інструкції зрозумілі і містять правильну і актуальну інформацію.

Останній етап – зручність користування. Щоб зрозуміти наскільки сайт юзабельний необхідно знайти відповіді на наступні питання:

  1. Чи зручний і зрозумілий сайт?
  2. чи Комфортна для відвідувача навігація?
  3. Яке враження справляє на користувача?
  4. Чи є непотрібні, недоречні речі?

Для тестування юзабіліті варто використовувати User Zoom, Reflector, Loop.

Тестування інтерфейсу користувача або UI

Цей тест допомагає перевірити, чи відповідає графічний користувальницький інтерфейс вашого сайту специфікаціям. Важливі деталі чек-листа:

  • Чи відповідає він стандартам для графічних інтерфейсів.
  • Слід провести оцінки складових дизайну: макет, шрифти та їх розмір, колір, ярлики, титри, кнопки, списки, значки, текстові поля, форматування тексту, посилання.
  • Повірка різних дозволів екрану.
  • < li>перевірка локалізованості версій. Тут варто провести тест точності перекладу, перевірити довжину імен елементів інтерфейсу.
  • Проконтролювати роботи графічного інтерфейсу користувача на цільових пристроях – смартфонах і планшетах.

Тут знадобляться наступні інструменти – FitNess, iMacros, Jubula, LoadUI.

Конфігураційне тестування або перевірка сумісності

Цей тест необхідний для контролю правильності роботи сайту при різних програмних, апаратних конфігураціях, таких як:

  • Конфігурація ОС.
  • Конфігурація бази даних.
  • Конфігурація браузера.

Тут застосовні:

  • Кроссплатформенное тестування сайту. Воно допоможе дати оцінку роботи ресурсу на різних операційних системах. Причому стосується як деск-топных, так і мобільних версій.
  • Кроссбраузерное тестування допоможе дати оцінку правильності роботи ресурсу для різних конфігурацій браузерів.
  • Тестування баз даних. Здійснюється з метою забезпечення правильної роботи сайту при різних конфігураціях баз даних.

у плані тестування варто згадати ще й Сумісність опція друку. Для цього параметра має значення:

  • Контроль правильності друку шрифтів, вирівнювання сторінок, графічних елементів.
  • перевірте, щоб усі сторінки ресурсу відповідали розміру паперу, який визначений в опціях друку.

Для контролю всіх вказаних моментів можна використовувати: BrowserStack, CrossBrowzerTesting by Smart Bear, Litmus, Browsera,Ghostlab.

< H2 > тестування продуктивності

Воно призначене для визначення оперативності роботи системи, а також її стабільності при певному навантаженні. Сайт повинен витримувати великі навантаження і то чи зможе він це зробити необхідно визначити саме під час тесту. Методика включає такі кроки:

  • тестування поведінки ресурсу на рівні і вище очікуваного робочого навантаження. Це так зване стрес-тестування.
  • Навантажувальний тест. Перевірка функціонування при збільшеному робочому навантаженні.
  • Тестування стабільності – допоможе дізнатися здатність працювати протягом трохи більше, ніж прийнятного періоду.
  • Об'ємний тест. Допоможе перевірити продуктивність сайту при збільшенні обсягу баз даних.
  • Тестування паралелізму. Допомагає зрозуміти, як себе поведе сайт якщо одночасно буде логінізуватися багато відвідувачів.
  • Тест витривалості-визначить поведінку сайту при безперервному додатковому навантаженні.
  • Останній важливий момент – тест швидкості завантаження сторінки.

Для всього цього можна використовувати Apache JMeter, HP LoadRunner, WebLOAD, Gatling.

< H2 > тестування безпеки < / h2>

Цей тест необхідний, щоб перевірити систему захисних даних і підтримку функціоналу. Для цього є 2 методи. Перший – імітація атаки шкідливого джерела. Це допоможе оцінити рівень безпеки сайту або провести тест проникнення.

тест уразливості – другий варіант. Він дозволяє оцінити повний обсяг залучених ризиків.

корисні перевірки для тесту безпеки:

  • Забезпечення неможливості несанкціонованого доступу до сторінок під захистом.
  • Автоматична зупинка перевірки сеансів при тривалій відсутності дій користувача.
  • Тестування функції безпеки SSL.
  • Реєстрація всіх спроб злому, повідомлень про помилки. Все це повинно зберігатися в окремому файлі для подальшого аналізу адміном.
  • Перевірка роботи каптчі з використанням автоматичних скриптів.
  • < li>перевірити, чи не завантажуються файли з обмеженим доступом без відповідного дозволу. < li>перевірити, чи немає можливості входу в систему при неправильному паролі і логіні користувача.

Зручні інструменти для проведення тесту цих параметрів – Retina CS, Community, Veracode, SQL Map.

тестування, пов'язане зі змінами

тут переслідується 2 Цілі:

  1. Провести повторне або підтверджуюче тестування. Завдання їх, переконатися, що знайдені баги успішно виправлені. Тобто, якщо сказати просто – необхідно запустити всі кейси, в яких були знайдені проблеми і на цей раз процеси повинні бути виконані без проблем.
  2. Регрессионное тестування. Воно допоможе переконатися у виникненні нових багів після внесених змін. Так перевірці тест-кейсів з раніше виявленими багами будуть включені кейси, які перевіряють всі функції ресурсу.

Корисні помічники: Selenium, TestComplete, TestDrive, SoapUI.

Тестування мобільної версії сайту

Як вже зрозуміло, деякі із запропонованих тестів, зачіпали мобільну версію ресурсу. Але на сьогодні кількість користувачів, які дивляться сайти саме з мобільних пристрій зростає дуже стрімко. Саме тому важлива адаптивність версії вашого сайту для таких пристроїв і користувачів.

Чек-лист:

  • Перевірте сумісність зі смартфонами, планшетами.
  • протестуйте, чи зручна і проста навігація.
  • Оптимізуйте час завантаження сторінки.
  • Перевірте, чи всі кнопки розмір такий, щоб їх було зручно натискати відвідувачам з будь-яким розміром пальця.
  • проведіть оптимізацію розмірів всіх зображень.
  • Тут не потрібно використовувати спливаючі вікна і Flash.
  • необхідно використовувати маркери і короткі речення.
  • Перевірте, чи доступний набір контактного номера телефону одним кліком.
  • переконайтеся, що сайт може отримувати доступ до вашого місця розташування через GPS.

На допомогу наступні інструменти – BrowserStack, Windows Phone Emulator, Google Page Speed Online.

Бета-тестування

Це заключний етап тестування. За фахівців цей крок проходять кінцеві користувачі, які не є співробітниками компанії. Бета-тестування-це потрапляння в руки реальних користувачів. На цьому етапі вдається виявити всі недоліки з їх точки зору.

Вартість тестування сайту — Ціна 2021

Ціна тестування сайту Ціна
тестування навантаження від 200$
Тестування юзабіліті від 400$
Тестування продуктивності від 2000$